Piti hieraista aamuisia silmiä parikin kertaa, kun Hesarissa oli vierekkäin kaksi kokosivun mainosta, kuin kaksi marjaa. Sama layout, samat tuotteet ja samat hinnat. Vain värityksessä oli eroa. Mainostajina olivat Suomen Lähikauppa oy:n kaksi ketjua, Se lähikauppa Valintatalo ja The lähikauppa Siwa. Kyseessä näyttää olevan myös nerokas tapa testata kahden ketjun suosiota.
Ketjujen synergiat näyttävät sen verran selvästi alleviivatuilta, että olettaisin, että jonkin ajan kuluttua meillä on niitä enää yksi. Suuri kysymys onkin enää nimi: Siwa-Valinta vai Valinta-Siwa?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Siwalinta? Valiwa?
VastaaPoistaEikö nimen suunta nyt vähän näytä olevan "Lähikauppa"?
Hei Jams, sorry huomasin kommenttisi vasta nyt. Lähikauppa saattaa hyvinkin olla raadin listalla, siltähän se kovasti näyttää.
VastaaPoista